Vevőszolgálati és logisztikai koordinátort keresünk!

Emberközpontú vagy és jól kommunikálsz? Jó helyen vagy!

Német tulajdonban lévő, Sopron környéki kereskedelmi partnerünk vevőszolgálati és logisztikai koordinátor kollégát keres.

Neked való ez a munka, ha:

  • szeretsz irányítani és szervezni,
  • jó problémamegoldó képességgel rendelkezel,
  • szeretsz a vevőkkel és a társterületekkel foglalkozni és kommunikálni,
  • innovatív vagy, jövőbe tekintesz.

 Ezek a feladatok várnak rád:

  • Vevői rendelések fogadása, adatok karbantartása, reklamációk és egyéb vevői ügyek zökkenőmentes és gyors kezelése.
  • Vevői kapcsolattartás, partnerek alapadatainak rögzítése az SAP vevői törzsben.
  • Megrendelések beérkezésének, adatok helyességének ellenőrzése, rögzítése, módosítása, lemondása a rendszerben.
  • Beruházások, fejlesztések gazdasági megalapozottságról szóló elemzések elkészítése, nyomon követése, összehasonlítások elkészítése a terv/tényköltség vonatkozásában
  • Folyamatos kapcsolattartás, egyeztetés a társterületekkel.
  • Vevőszolgálati és logisztikai feladatok fejlesztése.

Te vagy számunkra a tökéletes, ha:

  • Felsőfokú végzettséggel (közgazdász, kereskedelmi) rendelkezel.
  • Min. 3-5 éves szakmai tapasztalattal rendelkezel vállalati területen.
  • Beszélsz németül vagy angolul.
  • Ismered az SAP SD modult, MS Outlookot és az MS Officet.
  • Jó szervező és koordinációs képességű vagy.
  • Megoldásközpontú gondolkodással rendelkezel.
  • Folyamatszemléletű vagy és jól kezeled a változatos helyzeteket.

Ha magadra ismertél,

JELENTKEZZ!

Jelentkezés az állásra:

Hogyan spórol Önnek hosszútávon rengeteg időt és pénzt, az érték alapú munkaközvetítés?

A munka keresése és az állásinterjú NEM az első lépés! A jól fizető állás, sikeres karrier és a munka-magánélet egyensúly titka az érték alapú munkaközvetítésben rejlik. Ha az Ön személyisége, ambíciói, hozzáállása illeszkedik a céges értékrendbe, akkor a siker is garantált. Ebben segítjük a munkavállalókat. Ez a mi szikránk és szenvedélyünk, hogy értéket adjunk.